1. Uniwersytet Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie („UAFM”) przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności użytkowników Serwisu „bip.uafm.edu.pl”. W związku z powyższym UAFM wdraża poniższą Politykę Prywatności i zachęca każdego użytkownika serwisu do zapoznania się z nią.

2. Polityka prywatności określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików „Cookies”, służących realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną przez UAFM. Korzystając z serwisu „bip.uafm.edu.pl” potwierdzają Państwo akceptację niniejszej Polityki Prywatności.

3. Portal wykorzystuje „Cookies” w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu „bip.uafm.edu.pl”. Pliki typu „Cookies” umożliwiają:
a) dostosowanie serwisu do potrzeb użytkowników, w tym informowanie o reklamach,
b) tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu,
c) łatwiejsze administrowanie i monitoring historii wizyt na stronach.
Ten mechanizm gromadzenia informacji można wyłączyć w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Jeśli użytkownik serwisu „bip.uafm.edu.pl” nie zgadza się z zapisywaniem takich danych powinien zmienić ustawienia oprogramowania (przeglądarki internetowej) albo opuścić witrynę. Ustawienia przeglądarki mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „Cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu „Cookies” na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „Cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki „Cookies” korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa. Ograniczenie stosowania plików „Cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.

4. Przy korzystaniu z serwisu „bip.uafm.edu.pl” część danych o użytkowniku może być automatycznie zbierana i przetwarzana przez narzędzia podmiotów zewnętrznych, z których korzysta UAFM. Do celów statystycznych oraz reklamowych, UAFM korzysta z narzędzi: Google Analytics, Google AdWords, działających w oparciu o własne pliki „Cookies” (pliki cookies firmy Google LLC związane z usługą Google Analytics oraz Google AdWords). Polecamy zapoznanie się z Polityką Prywatności GoogleAnalytics: https://support.google.com/analytics/answer/6004245?hl=pl. W celu kontrolowania kampanii reklamowych i tego, w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron, UAFM korzysta również z narzędzia Google Tag Manager, działających w oparciu o własne pliki „Cookies” (pliki cookies firmy Google LLC związane z usługą Google Tag Manager). W ramach ustawień plików „Cookies” użytkownik może zdecydować, czy wyraża zgodę na wykorzystywanie takich plików „Cookies”, czy nie. Ponadto UAFM korzysta z serwisu tinyurl, w związku z czym zachęcamy do zapoznania się z informacjami znajdującymi się pod adresem: https://tinyurl.com. Dodatkowo wykorzystywane są: wtyczki, przyciski lub inne narzędzia umożliwiające dzielenie się treścią na portalach społecznościowych, takich jak: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, mapy Google Maps, OpenStreetMaps, filmy z serwisu YouTube i Vimeo.

5. UAFM nie odpowiada za politykę prywatności podmiotów zewnętrznych między innymi serwisów, do których zamieszcza linki. Użytkownik powinien zapoznać się z zasadami obowiązującymi u tych podmiotów.

6. UAFM przetwarzając dane przestrzega przepisów o ochronie danych osobowych, w tym przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO).

7. Dane osobowe użytkowników zebrane w celach opisanych w pkt. 3 i 4 niniejszej Polityki Prywatności będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji danego celu.

8.UAFM jest administratorem danych przetwarzanych w związku z korzystaniem z serwisu „bip.uafm.edu.pl”, z wyłączeniem danych zbieranych przez podmioty zewnętrzne, o których mowa w pkt 5 i 6.

9. Użytkownikowi przysługuje prawo do żądania od administratora danych osobowych:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) ich sprostowania,
c) ograniczenia ich przetwarzania,
d) przeniesienia danych do innego administratora danych,
e) wniesienia sprzeciwu.

10. Użytkownikowi przysługuje również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.

11. Informacje i dane do kontaktów w sprawie danych osobowych:
1) administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie, ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków, www.uafm.edu.pl
2) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iodo@afm.edu.pl

12. Wszelkie zmiany dotyczące niniejszej Polityki Prywatności i plików „Cookies” będą udostępniane na niniejszej stronie.

W celu prawidłowego funkcjonowania strony, a także dla celów reklamowych i statystycznych - stosujemy pliki Cookies. W każdej chwili można wyrazić lub zmienić wcześniej wyrażoną zgodę na stosowanie Cookies. Polityka prywatności

Cel
Zgoda
Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.
Ostatnia modyfikacja: 12-09-2024 18:34
Utworzone przez: Administrator gł. WM
Opublikowane przez: Administrator gł. WM